Navigations
+Follow Twitter Tagged Dashboard
The little symphonies of life
A personal blog by Myiengggg♥
Home

L O V E
 
Wednesday, June 1, 2011 

Aku perempuan biase ,yang tak sempurna . Aku perempaun biase, yang gedikk.Aku perempuan biase, yang selalu buat silap.Aku perempuan biase, yang tak mampu buad lelaki rase sempurna.Aku perempuan biase, yang mudah menitiskan air mate.Aku perempuan biase, yang lemah.Aku perempuan biase . biase macam kau!thumb up !! err==' . sje aku buad story nie . haha ~mlm td gado , berantam & slah phm kjp dgn bf sy lh , huisshhh =='sy thu awk , sy prempuan bse yg tk smpurna , slalu buad ksilapn , btw sy tk maenkn prasaan awk lh syg , sy ttp stie dgn awk , sy syg awk sgt2 thu tk , klu bole .sy nk mnjerit dkad 1 dunia spye dorng thu yg sy kpnyaan awk & awk tuh kpnyaan sy .awk , jgn lh resah sgt coz awk pke t'lmpau sgt yg mnybbkn awk jd cmnyh . sy tak pnh pon nk t'niat buad jd resah cmny & nk buad awk cm sserng yg t'gila2kn sy je , awk pcye dkad sy yea ? ~awk ttp dlm atie sy wlaupon awk tak thu tp skrg sy dh buad pngakuan yg sy syg awk :)Dont worry yea syg , k lh bbye . Muahhugg :*



Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.