Navigations
+Follow Twitter Tagged Dashboard
The little symphonies of life
A personal blog by Myiengggg♥
Home

Assalamualaikum~ ^_^
 
Thursday, April 28, 2011 

Sungguhku x sangka sanggup engkau berbuat demikian terhadap diriku?
Aku sedar siapa diri ku...hanya orang miskin yang tidak punya apa-apa...
Aku tidak seperti yang engkau harapkan....
Adakah aku dilahirkan untuk dipermain-main oleh kaum wanita?
Atau pon ini hanya dugaan dari illahi?
Aku x sanggup lagy hendak menangung semua dugaan ini~!!
Jikalau aku pergi bergitu sahaja..
Akan muncul fitnah-fitnah yang kedengaran....
Sudahlah.....
Jangan engkau berlakon lagi....
Jikalau engkau tidak menyintaiku lagy...
Katakan saja aku mengerti....
Jangan engkau buat begini terhadap diriku ini....
Agar senang hatiku ini...
SELAMANYA...!!





Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.